21–ე საუკუნის უნარ–ჩვევები და საგნის სტანდარტი
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული შედეგები :
ქართ. X. 1. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული შედეგები :
ქართ. X. 1. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული
ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. X.
9. მოსწავლეს შეუძლია
სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
21–ე საუკუნის უნარ–ჩვევები:
საინფორმაციო, მედია და ტექნოლოგიური უნარ-ჩვევები
საინფორმაციო წიგნიერება
●
ინფორმაციის ეფექტურად და ეფექტიანად მოპოვება,
კრიტიკული და კომპეტენტური შეფასება, ინფორმაციის ზუსტად და შემოქმედებითად გამოყენება
მოცემულ საკითხთან თუ პრობლემასთან დაკავშირებით;
●
ინფორმაციაზე წვდომისა და მისი გამოყენების
ეთიკურ/სამართლებრივ საკითხებზე საფუძვლიანი წარმოდგენის
ქონა.
ინიციატივა და დამოუკიდებელი მუშაობა
●
საკუთარი სასწავლო საჭიროებებისა და წარმოდგენების
მონიტორინგი;
●
დავალებების განსაზღვრა, პრიორიტეტების მინიჭება
და შესრულება პირდაპირი ზედამხედველობის გარეშე;
●
დროის და სამუშაო დატვირთვის ეფექტური განკარგვა;
ლიდერობა და პასუხიმგებლობა
●
ინტერპერსონალური და პრობლემების გადაჭრის უნარ-ჩვევების
გამოყენება ჩართული მხარეების მიერ მიზნების მისაღწევად;
●
ჩართული მხარების ძლიერი თვისებების/უნარების
გამოყენება საერთო მიზნის მისაღწევად;
●
ერთიანობისა და ეთიკური ქცევის დემონსტრირება;
●
ფართო საზოგადოების ინტერესების გათვალისწინება,
პასუხისმგებლიანი მოქმედება.
სოციალური და კულტურული უნარ-ჩვევები
●
ადეკვატურად და პროდუქტიულად თანამშრომლობა;
●
მოსაზრებებისა და გადაწყვეტილებების საჭიროებისამებრ
დაბალანსება სხვადასხვა ჯგუფთან ერთობლივი მუშაობისას;
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა
●
იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა
წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
●
სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის
დემონსტრირება;
●
საერთო მიზნების მისაღწევად საჭირო კომპრომისისთვის
მზადყოფნისა და მოქნილობის დემონსტრირება;
●
პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий