ზოგადი კითხვა:
1.ვის შეიძლება ვუწოდოთ გმირი?
თემატური კითხვები:
1.როგორ შეიძლება სასულიერო და საერო პირთა ჰარმონიული ურთიერთობის შედეგად ქვეყანაში არსებული პრობლემების მოგვარება.
2.არის თუ არა გრიგოლისა და მისი თანამოაზრეების ცხოვრება და ღვაწლი მისაბაძი მაგალითი საზოგადოებისათვის და, კერძოდ იმათთვის , ვისაც ადამიანის არსებობის მიზნად ჭეშმარიტი რწმენისა და საქვეყნო საქმეების სამსახური უტვირთავს?
შინაარსობრივი კითხვები:
1.რა მნიშვნელობა ჰქონდა გრიგოლ ხანძთელის მიერ სამონასტრო კომპლექსის მშენებლობას ტაო–კლარჯეთის ტერიტორიაზე?
2. რა ცნობებს გვაწვდის თხზულება მე–8 და მე– 9 საუკუნეების საქართველოს კულტურულ ვითარებაზე?
3.რომელი ფაქტი მეტყველებს თხზულებაში იმაზე, რომ ქართული ეკლესია ცდილობდა ავტონომიური უფლებების მოპოვებას?
1.ვის შეიძლება ვუწოდოთ გმირი?
თემატური კითხვები:
1.როგორ შეიძლება სასულიერო და საერო პირთა ჰარმონიული ურთიერთობის შედეგად ქვეყანაში არსებული პრობლემების მოგვარება.
2.არის თუ არა გრიგოლისა და მისი თანამოაზრეების ცხოვრება და ღვაწლი მისაბაძი მაგალითი საზოგადოებისათვის და, კერძოდ იმათთვის , ვისაც ადამიანის არსებობის მიზნად ჭეშმარიტი რწმენისა და საქვეყნო საქმეების სამსახური უტვირთავს?
შინაარსობრივი კითხვები:
1.რა მნიშვნელობა ჰქონდა გრიგოლ ხანძთელის მიერ სამონასტრო კომპლექსის მშენებლობას ტაო–კლარჯეთის ტერიტორიაზე?
2. რა ცნობებს გვაწვდის თხზულება მე–8 და მე– 9 საუკუნეების საქართველოს კულტურულ ვითარებაზე?
3.რომელი ფაქტი მეტყველებს თხზულებაში იმაზე, რომ ქართული ეკლესია ცდილობდა ავტონომიური უფლებების მოპოვებას?
მომეწონა, კითხვები პასუხობს მოთხოვნებს
ОтветитьУдалитьკარგია , ზუსტად არის შერჩეული შეკითხვები
ОтветитьУдалить