გავიმეორეთ წინა დღეს შესწავლილი მასალა , გავუზიარეთ ტრენინგის მონაწილეებს ჩვენ მიერ შექმნილი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკები. გავუკეთეთ ერთმანეთის ნაშრომებს კომენტარები. დღეს ვიმსჯელეთ იმის თაობაზე, თუ როგორ ჩავრთოთ ნიჭიერი , არაქართულენოვანი და ინდივიდუალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები ეფექტურად პროექტში . გავიხსენეთ სხვადასხვა მეთოდი ამ საკითხთან დაკავშირებით. ყველაზე საინტერესო კი იყო სუსტი მოსწავლსთვის ბროშურის შექმნა.ვფიქრობ, ამ ტიპის დავალებას 21 -ე საუკუნეში ხალისით შესრულებენ სუსტი და ზარმაცი მოსწავლეებიც . დადებითი მხარე კი სწორედ მათი ამ გზით ჩართვაა მუშაობის პროცესში . ვისწავლეთ ბლოგში გაჯეტების დამატება .
Комментариев нет:
Отправить комментарий